nedjelja, 15. veljače 2009.

Broj komentara: 6:

dzuka kaže...

ja se razgovaram s tobom na forumu, dok si ti kod mene na blogu! :)
ovo dobro izgleda! novi film?
sve sto si stavio na blog do sada su stari radovi. ja bih rado vidio sto se sada radi.
ili ak vec moraju bit stari radovi, volio bih vidjet 'paukovu kucu'. jel se tako zvao strip?. stari su mi patkovi (patci?) negdje zatrpani, a ionako su tamo objavljeni na sramotno malom formatu.

Dan kaže...

Nekaj sam krivo stisnul, pa sad pišem ponovo...
Uglavnom, ovo je jedna od proba za netom završen animirani film Cristobal Colon.
A blog sam zamislio kao mjesto gdje ću objelodaniti više/manje stare "ladičarske" radove i još neka poigravanja...
"Kuća paukova", koja ima i drugi dio, trebala bi se tokom godine pojaviti u primjerenom formatu u jednom od idučih "FLIT"ova na papiru.
Drago mi je da su te ove stvari zainteresirale.

franjo kaže...

Imam osjećaj da je brod potonuo...

Dan kaže...

Tebi?
Žao mi je ako je tako; nedaj se, bit će bolje.

dzuka kaže...

pa zanima me sto radis. a ne znam gdje to jos mogu vidjet. flita nema godinama(?) modru lastu ne pratim. ne znam jel uopce radis jos s njima.
znaci, zavrsio si film? vjerovatno si uglavnom time bio okupiiran zadnje vrijeme? a ti se sati, dani, mjeseci samozatajnog rada ne vide dok nije sve gotovo. osim...
ako imas blog! : )
a 'paukova kuca' u jednom od sljedecih flitova? ostarit cu cekajuci, dule i ti zajedno sa mnom! : )

dzuka kaže...

bajdvej, ti spellcheckovi na komentarima su samo gnjavaza. ja sam svoj mako. vjeruj mi iz iskustva, mnogi ljudi su odustali od komentiranja zbog njih.