nedjelja, 31. siječnja 2010.

Godina proizvodnje cca 1982/3...
Jučer sam gledao film "Cesta" što me vratilo u gore navedene godine. Imao sam tada sličnu ideju.
Ostali su ovi crteži i još neki za kojima tragam; kao i scenarij za par kratkih epizoda...
PS 1.
Nagradno pitanje: Koji je glumac bio inspiracija za lik jednog od protagonista ovog nikad završenog stripa?
PS 2.
Film "Cesta" je odličan.

Broj komentara: 9:

Miki kaže...

Meni je cicti Pero Kvrgic...

Dan kaže...

Jest, Pero!
Nagrada je neki crtež s mog bloga...

Miki kaže...

Juhu! Kao sto rekoh vec ranije ima onaj vojnik sto juri...!!! :)

Rico kaže...

Pero Kvrgić?

Marko kaže...

Reklo bi se da smo hendikepirani svi mi koji nismo sa Hrvatskog govornog podrucja...:) Meni je zalicio na Serza Ginzberga, da budem isken.

Dan kaže...

Pa, da... Na prvoj skici, profilu je to čini mi se dosta jasno vidljivo; na ostalima više kao tip...
U svakom slučaju mislio sam na fizionomiju Pere Kvrgića tada, jer izgled njegovog lica (čak ii bez glume), nosi neka značenja koja su mi se i tada činila zanimljivima.

Davno je to bilo, ali ja već neko vrijeme plovim kroz krizu srednjih godina, pa mi je svako nostalgično otvaranje kutija s "tavana", posebno drago.

Dan kaže...

Uletio Marko dok sam pisao odgovor Rici...
Serze, ako mislimo na onog francuskog šansonjera, mogao bi biti slična fizionomija pod svoje stare dane...
Ali ipak, Pero je moj/taj lik.
Uz put rečeno, nevjerojatno neiskorišten u kinematografiji Bivše; a ni danas.
(Možda zato i ta "hendikepiranost"...)

... kaže...

... ...

Dan kaže...

Anonimuse i s tekstom teško varim. (Čega se stide? Imena, sadržaja?)
Anonimusi se stide svojih namjera.
No kad se javi Bezimen/a, a još i bez teksta, to je već konceptualno djelce. I to treba pohvaliti. Bravo.
Jer eto, vidjevši ovaj tekst odmah sam se duboko zamislio (pomalo i prepao) što sve znače ili bi mogle značiti sve one otkucane točkice? Doduše ima tu i riječ "kaže", ali ista zapravo ne "kaže" ni tko ni što, pa je brzopotezno šutiramo iz ove zagonetke.
Ostaje nam dakle 12 točkica iz kojih bi trebali isčitati komentar, pitanje, misao, pa možda i autora!?
Rijetko se predajem, ali pred ovim jednostavno priznajem poraz. Ja najme ne znam komunicirati samo točkicama.
To se radilo u neolitu, nešto i prije, ali tu školu sticajem okolnosti nisam pohađao.

A opet, možda je osoba(nazovimo je od milja Mrljica) samo stidljiva ili se prepada sama sebe? U tom se slučaju ispričavam.