subota, 10. travnja 2010.

i dalje...

Broj komentara: 11:

Miki kaže...

Gornje mi je ultra.
Dolje mi je malo previse u ekstremu (da se izrazim animatorski). Ja volim tvoje suzdrazne poze. Poput vojnika koji mi sada visi na zidu...
Tehnici - super i idemo dalje, ne?

Dan kaže...

Sve tocno. (Naravno da idemo do kraja.)
Ovo objavljeno lici na ilustraciju, ali je zapravo i situacija koju si postavljam da se "razgibam" glede perspektive, konkretnog oruzja te anatomije, etc.
Igram se. I dalje...

Miki kaže...

Di si nesto?

Dan kaže...

Sramim se reci, ali uletio mi neki sitan posao.
(Za kruhom, a bez igara.)
Ali i izvan trake/tlake u Radioni se radi...

dzuka kaže...

zakaj se sramis rec?

Dan kaže...

Zato kaj uopce imam nekog posla.
Svaki dan ostaje par stotina ljudi bez posla; uz sve one (brojku im znamo)koji vec duze vrijeme cekaju na "Zavodu". Ne znam trebam li tu spomenuti i one koji rade besplatno.
Tako me je sve vise sram reci nekom (iz naselja, susjedstva recimo) da radim.
I to jos za novce.

dzuka kaže...

a, socijalna osjetljivost. okej, al nemoj da te grize savjest. nece njima bit bolje, ak i tebi bude lose.

Dan kaže...

"nece njima bit bolje, ak i tebi bude lose."

Dan kaže...

Za one kojima nije jasno, zelim samo naglasiti da na ove Dzukine(?) rijeci nemam komentara.

dzuka kaže...

meni nije jasno? ( :)

Miki kaže...

Radi, radi, za pare ili ne...