subota, 11. lipnja 2016.

MUHAMMAD ALI

 


Mislio sam puno više, jer  sam  kao i mnogi, u njegovim postupcima nalazio ohrabrenje u trenucima  kad se činilo da izlaza nema. Bio je mi je inspiracija u djetinjstvu; u mnogočemu poticaj i danas… Želio sam za oproštaj napraviti nešto “značajno”, barem u nekom detalju vrijedno karaktera ovog čovjeka. Mislio sam dakle puno više od ovih nekoliko rečenica, ali sve što sam pokušao izgledalo  je nekako sitno i jeftino u usporedbi  s Alijem i/li njegovom biografijom...
O Aliju su napravljeni deseci dokumentaraca i serijala dokumenraca, više igranih filmova, serijal crtanih/animiranih filmova, napisano xy knjiga, koncipirano monografija, a i u stripu je nekoliko puta navukao boksačke rukavice; jednom i nasuprot Supermena!
                                                                                                                                                                               Balvani “Domaće” medijske (logično i stripovske) misli nisu značajnije obilježili odlazak jedne od tek nekoliko karizmatičnih ličnosti prošlog stoljeća. Jasno je i zašto: U usporedbi s Alijem i oni sami kao i svi njihovi puleni izgledaju/jesu dezorjentirani pajaci, zatucani patuljci i/li potkupljene, karakterne nule.
Život ide dalje. Jedno je, izmučeno, tijelo položeno u zemlju, ali njegov duh je već isprepleten sa onima koji ostaju. 

Nema komentara: