nedjelja, 30. kolovoza 2009.

Broj komentara: 8:

franjo kaže...

Iznenađen sam, pozitivno, dakako...

dzuka kaže...

nisam nikad bio veliki ljubitelj poezije, pa mi ni takvi stripovi bas ne leze. al to sam samo ja. : )
kako je? jel se lakse radi kad nije vruce? oces nam pokazat one ilustracije gotove sto si postao nedavno?
http://radiona-dan.blogspot.com/2009_07_26_archive.html

Dan kaže...

Bolan sam ti Dzuka...
...
Mislio sam danas objaviti novu turu "Kaj su jeli...", ali nisam stigao umontirati tekst.
Glede onih ilustracija, bum pogledal imam li na USBu; (jer ovdje gore nemam fotoshop, a dolje u radioni nemam internet, pa kombiniram...)
Dakle, ak ih vidis danas tu su, ako ne pricekaj do sutra ...

dzuka kaže...

nije zurba. sam ti ozdravi ... : )

Z kaže...

Kome treba poezija bez stripa?
Daj stavi sve, fale mi neke za komplet

Dan kaže...

Postovani Dzuka, to je kod mene vise sudar s godinama i nezdravim zivotom...
Nema veze, evo nam gore malo novog materijala.

Postovani Z, ovo je radiona, kako i samo ime kaze ; svasta se tu radi...
Inace, poezija zanima mnoge. Na istoj stranici na kojoj je objavljena ova "poezija bez stripa" bilo je i pjesama nekih autora ciji su radovi danas u antologijama. Mene to veseli.
Sto se kompleta "Poezije u stripu tice", nemoj se zamarati. Imam sve kompletirano i spremno, te cim objavim, poklonit cu ti album!

Z kaže...

Ja ti to ne čitam. Samo gledam slike

Marjan Milanov kaže...

@Z

Onda je to kao da jedeš tortu, a ostaviš šlag!

"Poezija u stripu" je strip koji odiše emocijom poezije i poezija koja ima vizuelnost stripa!

Meni fenomenalna kombinacija!