srijeda, 30. rujna 2009.




Broj komentara: 7:

franjo kaže...

Ovo se Ferencu bu svidlo.

Anonimno kaže...

odlično!

Z kaže...

Vraćaš se u formu

Anonimno kaže...

jednom sam čitala neki damski priručnik iz ćetrdesetih godina prošloga stoljeća u kojem je bilo sličnih savjeta...

franjo kaže...

Kaj se čeka s novim postom?

Dan kaže...

Jesen je ljudi.
Treba obrati grozdje, pobrati šljive. Pripremiti presu, kazan, pecaru...
Ispeči i pripremiti paprike za ajvar i pinđur, odabrati kupus za kiseljenje, ostalo povrće za turšiju; ukuhati voće i napraviti slatko i pekmez.
Kod provjerenog gazde treba odabrati prave prasiče, pripremiti pušnicu i očistiti alate za kobasice, a i nabaviti pravu heljdinu kašu za krvavice.
A tu je i sir. Nije lako naći gazdinstvo s mlijekom za prave prge, a i onda tek treba začiniti, pripremiti...
Što bi se reklo, u poslu sam velikom.

No uskoro, bit će nešto crteža i stripa.
Pa i recepata.

Damir Steinfl kaže...

E te Prge su mi odlične! Toga nema za nabaviti ovdje u primorju. Jednom kad skočim do Zg pitati ću te za savjet gdje se mogu nabaviti.
I isprika...
Jednom sam uz svoju ilustraciju na mom blogu pobrisao tvoj komentar. To se desilo zato što sam radio neke izmjene na crtežu a tada nisam znao pobristi samo crtež, već samo cjeli post i postaviti ga nanovo sa novom verzijom crteža.
U međuvremenu sam ponukan prigovorima posjetitelja i služeći se njihovim savjetima nučio bolje se služiti samim blogom.
Na kraju, i meni je žao što je mnogo zanimljivih komentara otišlo u nepovrat.