petak, 11. rujna 2009.

"Kaj su jeli..." ide dalje.
Mene zabavlja, a nadam se i vas.

Broj komentara: 7:

Z kaže...

I mene zabavlja. Pogotovo te "marvelovske" poze likova s prevelikim glavama

Damir kaže...

Bilo bi zabavnije da je meni na hrvatskom. Ovako kravlji mozak ne doživljavam u potpunosti. Ne da mi se čitat na engleskom...

dzuka kaže...

mene zabavlja vidjet te kako crtas klasicne junake. nadam se nekoj modesty u skoroj buducnosti ... : )
glave su prevelike jedino ako se mjere 'marvelovskim' standardima.

Dan kaže...

Imam neke druge stvari na lageru što se tiče "Kaj su jeli...", ali sad si me zainteresirao.
Modesty je vrhunski strip, ali ima jednu manu:
Ona je uvijek skroz obučena/odjevena.
Hm...

Miki kaže...

Ma ima Modsti i golih ledja! I vire nesto cice... pa sto volis. Kuharica neka ide dalje! Jos! Jos!

dzuka kaže...

e, dule, dule. nije se pazljivo proucavalo materiju izgleda. vidis kak miki zna. bila je modesty cesto (okej, ne onoliko koliko bi mi zeljeli) bez odjece ili sa tek nesto malo nje (badici, donje rublje ... )
al cak i da nije, to je samo razlog vise da je nacrtas za sporetom obucenu samo u pregacu! : )

Dan kaže...

"...ne onoliko koliko bi mi zeljeli..."
to je poanta Dzuka.
Inaće, da smo sad na nekom "forumu", nametnuo bi se post tipa: "Koja je strip junakinja najbolji komad?"