nedjelja, 13. rujna 2009.

"Kaj su jeli..." i stilske vježbe od kojih je jedan dio ovdje objavljen radim s guštom, jer me vraćaju u djetinjstvo, a i održavaju kondiciju crtanja...
Šaranje, oprobavanje i eksperimentiranje kroz razne pristupe, pomaže mi da ne upadnem u "sam svoj" kalup, a mislim da bi isto, barem povremeno, bilo korisno za svakog autora.

Broj komentara: 7:

dzuka kaže...

je, i korisno i zabavno! : )
samo crtaj i postaj!

Dan kaže...

Lijepo je to čuti, te fala.
Baš sad tražim jednu (neobičnu) kuharicu u ovom mom neredu...

dzuka kaže...

ajmo, dusko nove postove, da se imam o cemu sa zimom razgovarat! : )

Dan kaže...

Mrzovoljan sam.

Dan kaže...

OK; prošlo me...
Bit će nešto novog materijala, a imam i ideju za idući vikend.
Idem spat.

dzuka kaže...

iduci vikend?!!
bicu u beogradu tad.

Dan kaže...

OK. Selim ideju 5-6-7 dana kasnije...
Se čujemo.