ponedjeljak, 23. studenoga 2009.





Broj komentara: 8:

Marko kaže...

Izvanredno!

Dan kaže...

Hvala Marko.
Izuzetno mi se sviđa tvoja "Paradoksija"; posebno zbog starih fotografija...
Javi se češće i opširnije.

Dan kaže...

Hvala Marko.
Izuzetno mi se sviđa tvoja "Paradoksija"; posebno zbog starih fotografija...
Javi se češće i opširnije.

Dan kaže...

Nešto mi s kompjuterom izgleda nije u redu, pa odatle i ovo ponavljanje mog komentara.
Kako bilo, čitamo se.

Marko kaže...

Hej, Dusane. Pratim ja sve redovno, a uradicemo i onaj najavljeni intervju za UPPS uskoro. Paradoksija je blog mog prijatelja Marjana Milanova, ali hvala svakako!

Dan kaže...

U prvi mah pretpostavio sam da si to ti Marko, ali me onda zbunio tvoj više nego škrti "profil", pa sam valjda pretpostavio da se radi o pseudonimu...
Marijan Milanov zaista ima zanimljiv blog; najme ima nešto što rijetki blogovi nemaju, a to je emocija koja se osjeća.
U pjesmama, u aforizmima koje sam pročitao osjeća se iskrenost, kao i u cjelom pristupu s fotkama i komentarima...
Ima još jedna stvar koja mi se otkriva na tom blogu: Opuštenost.
Većina blogova otkriva silnu ambiciju, pretencioznost ili sujetu autora.
Ovaj mi se blog (Paradoksija) čini kao tiha sjena autora; usputni otisak/odraz misli, nastojanja i djela. Zbog toga ne gubi na značenju; naprotiv.
Pozdravi svog prijatelja.
Što se intervjua tiče, možemo ga napraviti kad budeš želio.

Marjan Milanov kaže...

Pozdrav Dan!
Marko mi je prosledio link sa vašom korespodencijom o mom blogu, pa je eto red da se lično javim i zahvalim na rečima hvale. Drago mi je da ste prepoznali one emocije i osećanja koja sam se trudio da prenesem u blogu i da, u pravu ste, Paradoksija jeste na neki način moja tiha sena, jer je odraz mojih misli, odećanja, interesovanja, onoga što mi trenutno zaokuplja misli, onoga čemu trenutno darujem svoje emocije.

Vidim da ste već ostavili komentar na Paradoksiji, pa da ovde ne skrećemo suviše sa teme.
P.S. Kao ljubitelj, mada ne i preveliki poznavalac stripa, podeliću Markovo mišljenje da ove table odlično izgledaju!

Dan kaže...

Postovani Marjane,
pogledajte na ovom mom blogu post
od 08/16; i 08/30.
Mislim da ce vas zanimati.
Pozdrav,
D