srijeda, 13. siječnja 2010.






Broj komentara: 6:

dzuka kaže...

e, jesi me zajebo! taman sam ti doso opet prigovarat kak trtljate ko babe umjesto da kacite crteze. : )
sad ce se i rico morat pridruzit.
super ti ovo boksanje ide. oce bit tusa? il boje? teksta? ja bi rado cito nes.

Dan kaže...

Ma, vazno je da se zabavljamo...
O boji u ovom slučaju nisam razmišljao. Tuš je uvjek tu, ali vrtim se oko nekih drugih ideja.
A tekst... Tu je, pa bumo čitali.

Rico kaže...

Oba boksača imaju najvjerojatnije kontragard, ovaj s kosom definitivno. Kategorija je superteska jer su takvi i pokreti, osječaš težinu (kompliment)
Ni jedan od ove dvojice nikad neče biti vrhunski borac jer su oboje premišićavi. Savjetovao bi im da smanje dizanje utega i da porade na dodavanju masti oko mišića jer će tako udarac dobiti na elastičnosti, snazi i brzini. Nevjerojatno ali istinito. Još nešto, good job!

Dan kaže...

"Secesija" je pogodila i mene, pa sam izgubio pristup internetu nekoliko dana. Da budem iskren i nije mi se nešto pisalo; iz nekih drugih razloga... Ali, kako reče jedan moj stari prijatel: "Uvijek samo veselo i vedro!"

Hvala Rico na opažanjima te komplimentima.
Mislim da bi i inače jedni drugima trebali komentirati radove sa puno konkretnih opažanja i argumentirane kritike.
Inače, glede ovih crteža, u pravu si u svemu osim "kontragarda". Ali, pošto toga ima još obratit ću pažnju...

Miki kaže...

Uf, dobri su! Samo raspali!

Dan kaže...

Bum,bum.
Fala.