ponedjeljak, 17. svibnja 2010.

Ovo dolje je jedan kadar i šest (od šesnaest) tabli iz stripa "BANKET U BLITVI".
U tom stripu pokušao sam spojiti originalni tekst (kraćen, ali ne i mjenjan) Krležinog romana s mojim crtežom.
Da ne ponavljam ono što sam već na drugim mjestima rekao, ponovit ću samo da sam motiv nalazio u želji da vidim kako će ovakav pristup u stripu izgledati i (sigurno ne manje važno!), jer sam želio skrenuti pažnju na ovaj Krležin roman, koji je posebno u tom trenutku bio i ponovo izuzetno aktualan.

PS
Žao mi je što će te teško na ovom mjestu pročitati tekst makar i s ovih nekoliko stranica (zamišljeno je da se strip objavi na A3 formatu). Zainteresiranima ću zato rado poslati besplatan primjerak stripa, a svima i inaće toplo preporučam sam roman.

Broj komentara: 12:

hrvoje kaže...

dobra ideja, krleza u stripu. dobro izgleda! nije citljivo. nemam nista protiv besplatnog primjerka :)

Dan kaže...

Ako si još u istoj firmi ostavit ću ti na porti idući tjedan.

Shuckey kaže...

Hvala na scanovima. Stvarno me zanimalo i drago mi je sto sam vidio barem dio tog stripa. Nemam trenutno vremena dublje proucavati, ali budem.

Hrvoje Bratanic AKA Shuckey

hrvoje kaže...

jos uvjek ista, svrati, ako si u prolazu, placam cugu :)

hrvoje kaže...

ima li sto novih crteza? :)

dzuka kaže...

boli tebe briga, dule. tebi se kelava ne moze prijetit da zna di zivis i da ce ti doc doma uzet crteze. : )

Dan kaže...

Ovu tvoju opasku Dzuka mozemo rijesiti lako i na svestrano zadovoljstvo!
Dogovorite se, javite mi kada i mozemo se (svi) naci kod mene u Radioni i/ili na otvorenom prostoru tu u blizini; uz ice, pice i poneki strip/crtez.
Uz put mozemo na licu mjesta bistriti sve nejasnoce/nesporazume glede nase profesije...
Inace, moja je adresa poznata i stara cca 30 godina:
Zagreb Kopernikova 3; mob: 091/567 67 10
PS
Postovani Hrvoje, novih crteza ima, a ako se realizira gore napisano mozda cemo ih zajedno komentirati u zivo...

dzuka kaže...

lako? dogovorit se sa 6ero, 7ero ljudi, pardon, strip crtaca da budu na istom mjestu u isto vrijeme?
ak to uspijem, mozemo to odma i festivalom prozvat! : )
u svakom slucaju, hvala na pozivu.
mozda da pocnemo sa manjim, udarnim grupama - trojkama! : )

hrvoje kaže...

decki ja sam uvjek za druzenje, samo termin treba dogovoriti, donesem i cugu ;)

Dan kaže...

Vec sam dva puta predlagao isto, ali ipak ne mogu sam dogovoriti ekipu...
Ovaj puta zato, dajem vise nego konkretan prijedlog:
Termin: slijedeci vikend...
Logistika: Dan;
Mjesto: Radiona t.j. bliza okolica;
Udarne grupe organiziraju: Dzuka i Dan.
Bolje ne znam...

dzuka kaže...

eto. ja u rijeci sljedeci vikend.

Dan kaže...

Nema problema; cekamo te da se vratis!!!
A onda, kako si i sam predlozio(!), pomognes u organizaciji "grupa" za ovo druzenje u nekom bliskom terminu...
:)