petak, 18. ožujka 2011.

Evo još malo za vjerne navijače "Gradskog"!
(Obratite pažnju na dvije tri zanimljivosti na prvoj tabli ispod...)
Inače, bio je to dobar i meni silno zabavan posao. I zaista mi je žao da nije potrajao... Uvjek sam volio (i volim) paralelno uz neke osobnije, „alternativnije“ (itd...)radove, vraćati se i ovom „klasičnom“ načinu. Uostalom, takav je pristup samo jedan od mnogih koje sam koristio. (Naprosto, nemrem i neznam cijeli život lupati samo po jednoj žici na tamburi.)
:)

3 komentara:

Z kaže...

Kak je Tuđman tu, nije 1989, a kak je spomenik Jelačiću nacrtan naopak, nije ni 1991.
Daklem, "alternativnija" i "klasična" realnost na istom mjestu.
Naravno da nije dugo potrajalo, bez obzira na tamburu.

Dan kaže...

Nije baš jasno zašto te toliko "svrbi" ovaj strip... ?
Ali kad si se već do te mjere angažirao, daj mi zaista istraži do kraja kad je to objavljeno. Ti vidim imaš vremena za takve stvari, a meni bi koristilo u biografiji. (Da ne spominjem koliko bi ti šira publika bila zahvalna...)
PS
U tvojim se posljednjim postovima prepoznaje izvjesna čangrizavost, zlovolja i nervoza.
Ne vidim za to razloga. Vjerujem da se još uvijek i sam možeš okušati na nekoj za tebe novoj, drugačijoj žici spomenute tambure.
:)

Z kaže...

Uvijek nastojim naći malo vremena za nogomet. A ovo je strip o nogometu, ne?
Nedostajao je tekst u ovom stripu pa sam se javio da pitam zašto ga nema (rado ćaskam o nogometu). Nisam dobio odgovor, pa sam postao nervozan, zlovoljan i čangrizav.
I to bi bilo to. Neću više nikad.