srijeda, 28. rujna 2011.

Zvjezdane karte 2




Iz fonograma konferencije za tisak voditelja programa arheoloških istraživanja WAARFa Prof. Carleton Coon jr.: Naknadno, dijelom objavljeno 11.09.2011. u nedjeljnom prilogu „Dagsavisen“a; Norway;.




-PROFESORE COON, VAŠA JE ORGANIZACIJA I DO SADA...



-Prof.Coon: To nije moja organizacija.



-NARAVNO... MISLIM, ORION JE I DO SADA PROVODIO ZANIMLJIVA ISTRAŽIVANJA. DA LI JE OVDJE U PITANJU NEŠTO POSEBNO ILI SE RADI O PRIREDBI RADI OBNAVLJANJA ILI PRIVLAČENJA DONACIJA...



-Dakle, (NPA... je li?) radi se o nalazištu koje je se pokazalo i više nego zanimljivo. Mi smo gotovo odmah, već na terenu uočili da tu postoji neki sistem... Ono što se nije uklapalao, naizgled nije uklapalo, bila je vidljivost takvog rasporeda zvjezda s tog mjesta... No, Lind... Ovdje i prisutni Prof. Lindenbrok, odmah je upozorio na precesiju. To se izgleda pokazalo ispravnim, ali za potvrdu je naravno trebalo i vremena.



-MOŽETE LI NAM TO OVDJE POJASNITI?



-Vi naravno znate da se Zemlja okreće oko svoje osi, ali nagib te osi, nagib Zemlje slijedi putanju određene kružnice t.j. mijenja se kroz vrijeme. Tako da s istog mjesta pogled prema nebu i zvjezdama, danas nije isti kao i onaj prije recimo 15, 25 ILI 30 000 godina N.P.... Najkraće rečeno. Ali, u podjeljenim materijalima imate sve to prikazano putem crteža...



- DAKLE, DOK STE RADILI NA TERENU VI JOŠ NISTE ZNALI O ČEMU SE RADI. DA LI STE SADA SIGURNI...?



-Kako sam već rekao, nama se odmah učinilo da tu postoji neki sistem. No... Teško je vjerovati, ali danas vi na samo 6 adresa možete dobiti informaciju ovakve vrste. Mislim, odmah dobiti... Samo neki Instituti, zvjezdarnice itd. imaju ugrađen softver kojim vam prontno mogu isporučiti podatke ove vrste. I to, ako žele tj. imaju dozvolu vlasti. Zašto, ne znam?! Dva od takvih „laboratorija“ su na teritoriju bivšeg SSSRa. Međutim, njihov je odgovor stigao prvi. Potvrdili su , kao nešto kasnije i Ohio state institut te Brazilian academy of sciances, da se sa otprilike 60/70 postotnom sigurnošću može potvrditi kako se radi o autentičnom i vjernom bilježenju rasporeda zvijezda iz neolitskog razdoblja i to upravo sa ovog mjesta na kojem smo „karte“ i našli...



-PROFESORE COON ...



-Molim vas, pitanja možete postavljati i drugim ovdje prisutnim članovima tima.



-OSIM ZVJEZDANIH KARATA, O DRUGOM IZNENAĐUJUĆEM NALAZU SA ISTOG MJESTA GOVORE I OVE SLIKE KOJE DOLAZE IZ LABORATORIJA U PENNSYLVANIJI. MOŽETE LI NAM NEŠTO REČI O TOME?





-Prof. Anton Linednbrok: Jedino što ja, mi, možemo potvrditi jest da je i ovo sitno kamenje, ti meteoriti, na Arbitu nađeno. Vidjeli ste i dio tih analiza... Ne bih se za sada dalje upuštao... Možda bi trebalo pričekati još jednu provjeru, usporediti...



–ŠTO TE SNIMKE ZAPRAVO POKAZUJU?



-Da... Ne bih se usuđivao kalkulirati... Baš zato neka se sve provjeri do kraja. Koliko se može. Mi smo bez ikakava predumišljaja ovaj materijal odmah poslali u Scranton, jer su se oni i do sad pokazali kao najozbiljniji autotitet u analizama ove vrste. Već za nekoliko dana dobili smo prve rezultate. Ali moram reči i to, da od tada, dakle već više tjedana, nikakvi novi materijali nisu stigli na našu adresu. Naravno da smo u kontaktu, ali čini se da i oni tamo imaju nekih problema... Tehničkih kako kažu. Uglavnom, čekamo.



-MISLITE LI DA SE MOŽDA RADI O NEKOJ VRSTI OPSTRUKCIJE, ZATAŠKAVANJA ILI...




-prof. Coon: Ne želimo u to vjerovati. Ako ste mislili... Mene politika ne zanima. Nama je rečeno... Gledajte, mi smo tamo radili. Moja ekipa i ja; „Timecoon squad“ kako nas zovu još od one reportaže, na toj smo lokaciji prisutni otprilike tri godine. Nađeno je više alata, najviše keramike, nešto nakita. Naravno i ovi predmeti o kojima sada govorimo. O ovom posljednjem, mišljenja su iznjeta i danas, neke analize napravljene... Mene politika ne zanima. Ako prilike budu dozvoljavale mi ćemo biti tamo ponovo, još prije idućeg ljeta.



-ZAŠTO? ŠTO JOŠ OČEKUJETE NAĆI NA TOM PROSTORU?



-Po nekim našim procjenama u širem radijusu Arbita, postoje ili bi morali postojati još neki zanimljivi lokaliteti. Ne, ne odnosi se sve na neolitsko razdoblje. U ovom trenutku bih vam se zahvalio. Ne, nažalost... rekao sam sve što sam mogao. Hvala.



PS



I ovom prilikom zahvaljujem prijatelju JWu, Johanesu Wigenu, koji se potrudio poslati mi ovaj prijepis. Također zahvaljujemi i gospođi Jolandi Bilich, koja je našla vremena za prijevod ovog teksta.













Nema komentara: